пʼятниця, 15 травня 2020 р.

Міжнародний день сім‘ї - челендж “Моя сім’я: миті радості”


15 травня, в цілому світі відзначають Міжнародний день сім‘ї.
Чим більше щасливих родин, тим краща ставатиме наша Україна!!!
Сім’я – це маленький світ, створений коханням. Наша бібліотека організовула челендж “Моя сім’я: миті радості”. Запросила читачів долучитися до челенджу: і поділитися з часточками своїх світів і вимірів – щасливими моментами

сімейного життя. Користувачі надіслали фото з родинного відпочинку, свят, дозвілля, прогулянок тощо. З цих кадрів створено цей відеоролик...

До челенджу долучилися 71 сімей, пять сімей, які отримали саме більше лайків, стали переможцями челенджу. 
Вітаємо переможців сімейного челенджу .... після карантину звертайтесь до бібліотеки за подарунками...

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар